året blir bättre.

 
Kort och snabbt vad fan jag gör här
Firade in nya året på bästa möjliga sätt med vänner och raketer, finmat och allt vad det heter. 
Det gick tyvär inte ta några bra bilder där vi var men kvällen var grym!
 
Fina lyckliga dagar på nya året varade i en vecka.
Det tog slut mellan mig och min flickvän, det var länge sen jag var så deppig.
 
Men något jag bestämde mig för under första veckan på nya året, det var att jag skulle hitta ett intresse jag brinner för, mitt nyårslöfte.
Jag mejlade handbollstränare och taggade till för det här. 
NEJ - sa min sjukgymnast. jag får varken springa eller styrketräna.
 
Vad ska jag göra då liksom? Jo jag gör en blogg, där jag skriver vad jag tänker.
Min vän Sofia sa att det kunde vara ett bra sätt att lätta på tankarna.
 
Så året blir bättre. för i år ska jag hitta ett intresse jag brinner för och för i år kan allt hända.
 
"Tomorrow is a mistery" - Oogway
 
 
 
 

Kommentera här: