Snowboard

 
Sorry för att jag inte uppdaterat, men sista 48 timmarna har spenderats på en snowboard eller till att sova.
Hade en enormt grym dag i Romme igår, hade sett fram till den dagen väldigt länge och jag blev inte besviken.
Det ända som var tråkigt var att många backar var stängda och speciellt att parken var stängd, hade velat träna lite park innan Val Thorens på sportlovet med hela ligan.
 
Val thorens resan ser jag så enormt fram emot, åka dit med massor av kompisar för att bara glida bräda och ha kul!
 
Just nu sitter jag på expresso house, träffade min förre detta flickvän här förut och bara pratade. Det var fett skönt att bara prata som kompisar. Vi hade inte setts sen vi gjorde slut.
När hon åkte ringde jag en gammal kompis som kom hit ett tag, och nusitter jag själv och pluggar.
 
aja imorgon blir det antagligen repning med nya bandet i nya replokalen, kommer bli fett!
 
See you peeps
 
"Home - Edward Skarpe & The Magnetic Zeros"
 
 
 

Kommentera här: