Taggad.

 
Äntligen kommer snön! Jag har längtat.
Nästa helg blir det till yxbacken och inviga nya snowboarden.
Den 21 Januari ska jag till Romme och på sportlovet ska jag till Val Thorens i Frankrike med massor med kompisar. Snacka om att jag är taggad!
 
Imorgon är det dags för premiär repet i nya bandet. Taggad till tusen. 
 
Jag är taggad för mycket nu, börjar må riktigt bra igen även fast jag hamnar i så depp-perioder ibland.
 
Inte helgen som kommer men nästa kommer även min nya syster hit.
Det är en utbytesstudent från Nya Zeeland som heter Tara och ska bo här i ett år. Börjar bli rätt taggad på det också. 
 
efter regn kommer alltid solsken
 
"Beautiful day - U2"
 
 

Kommentarer:

1 bexollila.:

skriven

alla får snö utom vi :(

Svar: Jaså? :(
wints.blogg.se

2 Mathilda:

skriven

Så mycket kul att se fram emot! Alla mina roligheter är inte förs i juni typ. x

Svar: Ja verkligen! Vad är det för roligheter då?
wints.blogg.se

Kommentera här: